Alege conștient! Consumă autentic! Fii schimbarea!
Povestea Herța Bio Apicole este o lecție despre perseverență și autenticitate, dar și un îndemn la conștientizare și responsabilitate. Herța Ioan Cosmin, fondatorul acestui brand de succes, a reușit să ducă mierea noastră românească în toate colțurile lumii, chiar și la Vatican, și a făcut din ea un brand de țară, un brand dedicat excelenței și sustenabilității. Pentru Herța Ioan Cosmin, calitatea fără compromisuri este cheia în orice business. Un astfel de produs este mierea pe care o produce.
Herța Bio Apicole este un angajament față de natură – de a o proteja, și față de consumatori – de a le oferi un produs de calitate superioară, cu foarte multe beneficii pentru sănătate. Acesta luat ființă din dorința de a aduce pe piață miere autentică, 100% ecologică și de a o transforma într-un brand de referință care să fie recunoscut atât în România, cât și în afara ei, având o dublă certificare ecologică. Herța Ioan Cosmin a creat un business de succes, bazat pe valori durabile și pe o conexiune profundă cu mediul înconjurător. Și pentru toate acestea, este un înger pentru România și un român adevărat de care suntem tare mândri.
Mierea produsă de Herța Bio Apicole înseamnă autenticitate și calitate garantată, calități care i-au adus certificări riguroase și importante premii internaționale la târguri organice din lume. Însă, drumul nu a fost întotdeauna ușor, ci presărat cu multe provocări. Prima dintre ele a fost lupta cu concurența neloială și mierea falsificată. Într-un context în care piața de profil este suprasaturată de produse cu calitate îndoielnică, a fost nevoit să lupte constant pentru a educa consumatorii despre cum să deosebească o miere autentică de cea falsificată.
O a doua provocare majoră a fost menținerea standardelor ecologice în fața schimbărilor climatice. Apicultura ecologică nu înseamnă doar producerea de miere, ci și protejarea albinelor și a mediului înconjurător. Având în vedere cum evoluează clima și cum afectează florile melifere, Herța Cosmin a trebuit să găsească soluții sustenabile pentru a menține calitatea și cantitatea mierii. Însă, fiecare provocare a fost o lecție care a întărit misiunea sa, aceea de a oferi produse apicole autentice, sustenabile și de cea mai bună calitate. Iar pentru asta, a fost nevoie de investiții, timp și resurse – evenimente, emisiuni TV, social media etc. -pentru a informa consumatorii care sunt beneficiile unui produs apicol 100%, fără tratamente chimice. Așa cum este mierea produsă de Herța Bio Apicole.
Motto-ul după care s-a ghidat dintotdeauna este unul plin de semnificație: „Bee the change”. Un îndemn la conștientizare și responsabilitate, care reflectă nu doar viziunea personală a lui Herța Ioan Cosmin, ci și angajamentul brandului Herța Bio Apicole față de un viitor mai verde și mai sănătos cu ajutorul albinelor. Crede cu tărie că fiecare alegere pe care o facem în alimentație ne definește sănătatea și stilul de viață. Bee the change înseamnă produse autentice, ecologice, pure. Altfel spus, un trai mai sănătos și un viitor mai sustenabil.
Despre România, Herța Ioan Cosmin crede că este o țară pe care o reprezintă cu mândrie prin fapte, nu prin cuvinte. România lui este despre curajul de a crede, despre puterea de a construi și de a schimba. Este despre oameni ca el, care nu renunță, care luptă pentru visurile lor și care lasă ceva bun în urmă pentru generațiile următoare.
Îți mulțumim că ești parte din România! România ești Tu, sunt Eu, suntem noi TOȚI!